tråkigt väder :(

go förmidda :) fast för mej e det fortfarand morron då jag kom upp för en halv timme sen hehe :P sover så himla gott i denna sängen och idag ska jag byta sängkläder så kommer nog sova ännu längre imorn hehe :P 
ska käka frukost snart sen blir det städa diska,damsuga,skura,vika tvätt,byta i sängen mm hehe så jag har att göra tills jag ska på friskis..
igår kväll beställde jag faktiskt kläder från NELLY.COM :D mest för att testa bara hehe så det stod att det skulle ta 2-3 dar och det e ju suveränt om det e här så tidigt hihi :P..

ska jobba hela helgen fre,lör,sön så jag missar eds marknaden oxå :( alla ska ju dit fuskigt... sen börjar älgjakten te måndan men då ska jag se om jag kan va hemma några dar kanske om jag inte får nått mer jobb då.
får hålla mormor sällskap sen blir det soppa mmm lika gott varje år :D...

nu ska jag käka frukost
puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0