18 sep

idag e jag inne på min 7 jobb dag irad så 3 dar te efter denna :) igår jobba jag hel dag 10-20, hade lite ångest dag innan för det va länge sen jag jobba så nu men det gick fint fint :P... va först på mic och sen bergvik, när man e på två ställen så blir det mkt roligare och går mkt snabbare än om man ska stå på samma ställe hele tin.. idag jobbar jag bara efter middan på duvan, va gött me sov morron :P jag vet inte vad det e me mej men sover så länge nu för tiden har jämt gått upp nu liksom hehe man hinner inte me nått innan man ska göra i ordning sej te jobbet typ..
jag skulle behöva ner och handla mat men gör jag inget radikalt snart hinner jag inte de hehe :P fan va lat en ha blitt inte bra detta...
skulle ju handla maten igår på maxi efter att jag hade slutat på bergvik, det va tur jag kolla hur mkt pengar jag hade innan jag gick in hehe hade bara 37kr kvar så då blev det inge mat :(  37kr får man inte mkt för...

ha tatt kort på värsting stövlarna för resten hehe

      

hehe de går ända upp över knät syns kanske inte så bra men :P ganska fräcka men jag tror inte det e nåttjag skulle ta på mej om jag skulle ut. sen kostarde 2000kr me så nej tack hehe

jag vill te årjängs marknan te helgen :( alla ska ju dit nu.. fuskigt själv måste man jobba.. och så ska det väl bli bra väder me trodde det skulle bli dåligt men vad va jag spg i går såg det ut att bli rätt bra v'äder ju.

nu få jag allt parvla mej ner te ica sp jag får nån mat hehe
pussar // mika

Kommentarer
Postat av: Elin

Va? Är det Årjängsmarknaden i helgen?!!

Åååh... jag hade också velat gå... :(

2008-09-18 @ 14:18:29
URL: http://oggan.blogspot.com
Postat av: Madde

Tack... :) Mm jag hoppas de ska gå bra men de tror jag!! :D

Puss

2008-09-18 @ 22:18:37
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0