Feels Like Tonight..

.. en jäkligt bra låt me Chris Daughtry :D

nu har jag vart nere på mitt ärende i stan gick fint fint :) hon som jag prata me va så himla trevlig så hoppas på att detta ska funka nu och allt går som det ska så blir ingen nöjdare än jag, eller kanske en te :P ....
idag kom jag i alla fall upp i tid, hade ställt kl så jag va redan uppe vid 9 hehe va trögt att gå upp men jag va ju tvungen för att hinna me det jag skulle göra.. så direkt jag hade tatt på mej begav jag mej ut, fick min cykel pumpad så jag cykla ner te ica och handla mat och sen hem igen.. käka frukost och sen va det bara att göra sej i ordning för nästa tur. fast denna gången när jag skulle ta cyklen så va det dåligt me luft igen så kom inte längre än te ica så fick ta bussen så det e definitivt nått håll nån stans på däcket ;(....
åkte me bussen ner 20 i så jag tänkte hinna göra mina ärenden inom en timme så jag slapp betala igen och jag va klar halv :P så när jag skulle precis gå till busshålls platsen ser jag hur fyran precis åker iväg och jag bara nooooooo så jag sprang och sprang bredvid bussen till nästa håll plats hehe och som tur va stanna den hehe så jag slapp betala vikken tur va plus att jag kom hem lite tidigare hehe :P.. anfådd blev man men va gör man inte när man e snål :P...sen fick ja ta cyklen hem me från ica... så nu har jag diskat och gjort i ordning lite ska snart börja me maten innan jag beger mej ut te bergvik och jobbar 15.30-20 :)  full rulle idag :P och efter bergvik ska jag hem te henke <3 

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0