home sweet home

hej hej

nu är jag tebaka i karlstad igen :) ska jobba imorn fast jag börjarinte förrän 14 på mic så det blir sov morron imorn igen gött hehe.. jag va hemma typ 20 över 8 då jag kom me tåget vid åtta sen fick jag gå och hämta cykeln vid bussstation och cykla hem vikket va ganska så kallt hade ingen jacka.. och jag känner jag börjar att bli förkyld har hon i halsen och pratar som en kråka.. kurerar mej me te :P..
igår hade vi jätte roligt jag åkte me bussen så jag va i säffle vid halv tre då hade sandra precis komme från skolan. camilla och ann-sofie tittade in me för de hade vart i varberg för camilla hade tatuerat sej :D va jätte fin en kvist typ och fjäril på över armen. jag vill me tatuera mej och hon sa att det inte gjorde ont så tyckerinte hon det gör ont så kan väl vem som helst göra de hehe :P...
sen handla jag och sandra maten och då tröffa vi elin som kom me hem sen.. senare på kväll gick vi över te sandras granne jonas och kolla inlägenheten helt okey faktiskt hehe sen vidare till nilla :P.. där va det grejer över allt kan jag säga hehe ny inflyttad och inte fått ordning på nått det va nästan som att man skulle ringa rent hus hehe :P sen när vi hade vart där en stund gick vi vidare till jimmy sandras lille bubbe hehe :P.. kompis asså.. han hade jätte fin lägenhet ochnär vi hade vart där gick vi till niklas elins kille :) han va jätte trevligt vi satt väl där i två och en halv timme han sjöngoch spela gitarr hur fintso helst vem vill inte ha en kille som kan sjunga liksom hehe så han blev helt klart godkänd för elin hehe :)
vi va väl hemmaigen när kl va halv 12 :P..


sandra och elin <3

tror det gick en bra film på 3:an kanske ska sätta sig och kolla på den :) tror jag sätt den förut men det spelar roll hehe

bra låt : Agnes Carlsson - on and on

pussar o kramar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0