I Turn To You

hej hej

torsdag idag.. har jobbat efter middan på mic ha vart väldigt lungt inte alls mkt folk. på för middan gjorde jag inte mkt jag sov te kl va halv 11 :P sen blev det dator och tv hehe och så laga jag mat me..tänkte att jag skulle ut och gå men efter som jag låg så länge blev det inget me de får bli imorn.. måste...
fick mitt schema idag på hur det kommer bli framöver.. och jag kommer bara jobba varanan helg fre,lör,sön.. helen hade fått jätte mkt säkert efter att de maria ha slutat.. 
lite fuskit jag ha faktiskt jobbat där mer än va helen ha gjort.. men det e väl bara för att hon går den utbildingen och att hon e äldre än mej som hon får de.. jaja jag måste söka nått mer...



imorn blir det bergvik på eftermiddan 15.30-20
ochdet e fredag imorn det får bli lungt för jag jobbar ju på lördag men lördag funderar jag på att dra ut kanske LAZEE kommerju te arena då :) skulle va lite kul han e ju bra och det va väldigt längesen jag va på arena nu..



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 puss // mika <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0