mer jobb

japp idag fick jag mer jobb så blir 11 dar i rad samanlagt för jag ska jobbapå måndag på bergvik igen, jaja det e ju gött me pengar men hade ju tänkt att åka hem på söndan men så blev det ju inte så får åka på måndag kväll tror jag.. inge fel me att va i karlstad men det va längesen jag va hemma nu, vill kolla in bygget och hälsa på mormor och morfar och folket hemma sen mina katter självfallet de saknarjag mkt mkt hehe :) prata me min frasse igår i telefon hehe han blev helt till sej och mjaua i telefonen hehe gullig <3

imorn kl 12 blir det en sväng ner te stan ska prata lite me en person och fixa lite grejer :P... låter konstigt men det e inte så konstigt som det låter hehe... sen innan måste jag ner te ica och köpa mat och nu e det verkligen MÅSTE har ingen fruost te möra hehe och den jäkla cykeln kunde bli lagad hade det vart mkt lättare.. varför ska folk sabotera för mej och mina cyklar för konstigt? först blev min cykel stulen sen fixa jag en ny köpte nya däck och va hände nån ha gjort punka på bakdäcket.. idioter säger jag bara skaff er ett liv

efter jag vart i stan blir det hem städa lite igen, kan inte hålla det rent länge vet inte va jag gör riktigt men diska måste jag göra i alla fall, hatar att diska tycker det blir fullt me en gång..

börjar jobba kl halv 4 på bergvik och går te 8 jupp...  igår va det en som blev mördad på bergvik vid 7 tiden och jag jobba där då läskigt.. men det va borta vid coopbygg så jag märkte aldrig av nått av polisbilar eller liknande och tur va väl de me fick reda på det nu förut av pappa hehe... jag som bor nära har inte hört nått men folk hemma viste om de.
de hade väl gript han som knivhögg honom så det e ju bra..
när jag stod och vänta på bussen igår kväll tänkte jag ändå för mej själv, att det e så underbart i karlstad och att det aldrig händer nått me mord eller bråk här,och så får man reda på detta dan efter.. jaja...



puss och natti natti // mika

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe du ska vara "glad" att de "bara" varit ett mord hos dig. då dem håller på som faan här, för ca två veckor sedan mördades en sen har de varit massa gäng bråk och så ikväll blev en i 20 års åldern skottskadad i benet ikväll. fy säger jag bara.. och allt detta på hisingen.. Sckary!! ne nu ska jag försöka sova!! Puss.. jo vad ska du göra i morgon vem ska du träffa?? :P

2008-09-18 @ 23:58:46
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0