syrran på besök


hej hej

jupp syrran kommer på besök idag fast hon är inte här förrän halv 8 i kväll tror jag det va.. ska väl ner om möta upp na sen.
idag har jag vart på duvan 12-16 va riktigt segt inte alls mkt folk, så fördrev tiden me att porva skor hehe :P.. glömde ju så klart mobilen hemma idag, annars hade jag tönkt ta kort på de höga stövlarna hehe...
får bli nån annan dag ska ju jobba hela veckan så och ja tror inte de säljs i första taget 2000 kr liksom...



den 4-5 okt drar jag ner te götet te madde om allt går som planerat :) ska ut och göra gbg.. antagligen blir det disco bowling och sedan krogen :D ska bli kul..

Lollo fick lägenheten i karlstad :D mitt i stan vid haga rondellen fy fan va gött.. hon ser nöjjes från hennes förnster så man kan se kön in hehe :P...
jag kommer va stamis hemma hos henne men hon får den inte förrän 1 dec så det e ett tag kvar.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

:D

Hösten är allt bra vacker ibland :) mysigt nu när det blir mörkare på kvällarna...

imorn ska jag jobba på bergvik 15.30-20

Kommentarer
Postat av: madde

Ja de är ju klart du tycker om hösten nu när du har någon att krama.. ;)



Ja jag längtar redan!! :D

Puss

2008-09-14 @ 21:24:23
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0