tillbaka i karlstad :)

hej hej !!

ja nu e jag tillbaka i karlstad igen efter att ha vart hemma i dalsland några dagar :) åkte i måndags efter jag hade slutat jobbat på bergvik och kom idag :P.. har jobbat på bergvik idag och resten av helgen blir det jobb på duvan.. har tatt det mest lungt när jag vart hemma i torrskog, har ju vart så underbart väder så ha blitt en del promenader i skogen hehe :P har plockat massa svamp mmm :D har vart och hälsa på mormor och morfar tis och tors :P.. på onsdan va jag ner te bengtsfors och fika me ellen :) mkt trevligt..

uterummet hemma är sååå himla fint :D och stort me hehe... kommer bli en underbar plats.
 en vecka till så ska det nog vara klart :)... det ha blitt ett nytt hus på ett sätt hehe det passa jätte bra te huset och ja det känns som de på kusten elle nått.. det blev verkligen jätte bra över mina förväntningar

lite bilder

               

vist blir det bra :) det e ju lite bröte och sånt runt om nu då men tycker det blir super snyggt...



imorn e det lördag :) efter ja ha jobbat ska Ellenor komma hit så det blir utgång antagligen nöjjes ska träffa några kompisar oxå i stan som vi ska te före..
e ju sån erotik mässa på nöjjes imorn me så får se om vi kanske skulle gå dit men va jag ha hört så e det dyrt och inte så mkt att ha så jag vet inte hur vi gör... ellen kommer hit vid fem tiden nån gång sen ska vi göra oss i ordning och de tar tid haha :P så det hinns nog inte me med nån erotik mässa.. ska bli riktigt skojsigt va längesen ellen va här nu.

köpte en stickad klänning idag på MQ jätte mysig. nöjd :D

börjar bli trött ska nog snart lägga mej,, ska bli gött har saknat denna sängen :P.. jobbar 11-16 imorn så det e nog dags att lägga sig.

pussar / mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0