Underbart höst väder :D

hej hej

söndag ida slutet på veckan denna veckan har oxå gått jätte fort, snart e det jul liksom hehe :P måste börja köpa julklappar snart hehe.. skulle vilja åka te ullared för där kan man hitta mkt julklappar :P och billigt dessutom :).
har i alla fall jobbat idag 12-16 på duvan. sen gick jag hem för det e så underbart väder man njuter verkligen i love it <3 nu håller jag på att laga mat hehe blir lite mikaelas specialare men det blir nog bra jag äter ju allt typ :P...
och så har jag fått igång min mobil igen :D mamma ringde te jobbet idag och sa att hon hade hittat papprena så nu har jag igång mobilen igen så e det nån som vill mej nått e det fritt fram nu hehe :P gött nu känns det inte så naket längre hehe :). så nu har jag skrivit ner de i min almenacka så skulle jag få blackout igen så vet jag vart det finns hehe :P..

igår kväll kom henke hit <3 hade mys kväll framför tv me godis och juice hehe :P.. kolla på nån äcklig jäkla film usch på 6:an tror jag det va.. hadla om "snuff filmer" om ni vet vad det e.. äckligt va det i alla fall.. men va ju tvungen att titta för ville ju se hur det gick. har man väl börjat kolla kan man ju inte sluta kolla mitt i.
sen vid 02 nångång åkte henke för han skulle o jobba så då blev jag själv :( och jag hade denna äckliga filmen i huvve men somna allt te slut men drömde en massa konstigt.



uuhhhh va mätt jag blev nu,får nog lägga mej framför tv en stund innan jag tar tag i disken igen.. det e fan alltid fullt där :/..

imorgon åker jag hem till torrskog :) va nästan en månad sen jag va hemma nu så det ska bli roligt.. e väldigt spänd på att se hur det ha blitt me uterummet säkert jätte stort hehe fan va gött :) dröjjer nog inte länge tills det blir invigning där hehe :P...
ska bli underbart att få träffa mina katter igen hehe har saknat dom :) frasse, freddie och findus <3 prata men en pisse igår faktiskt som va här.. han kom fram te mej när jag hade gått av bussen han va så söt och kelen hehe mmm :) undra vem av grannarna som har katt här men det e nog ingen i min trappuppgång.
ska bli skönt att få köra bil igen me :) hehe konstigt att man kan sakna de men det e en frihet att kunna ta sej vart man vill :P

blir en sväng ner te henke sen <3



pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0