usch va kallt brrr...

det känns ju nästan som att det e flera minus ute uuhhh... nu får det verkligen bli vinterjacka och vantar på hehe :P. det va så hiskelit kallt när jag vänta på bussen ute på bergvik nu när jag sluta vi 20 usch usch usch :/...
då får man lägga ut pengar på mössa och sånt nu me då hmm.. asså jag kan ju säga som såå, om man vill spara pengar så ska man ju bo på landet hehe där finns det inga affärer man kan gå i.. det e helt sjukt va jag ha slösat nu vad e det me mej, jag om nån ska väl kunna spara pengar tycker jag har aldrig vart sån förut.. jag har mindre än hälften kvar av min lön och när fick jag lön hehe 3 dar sen.. 
går man in i en affär då kommer man plötsig på " åå en sån skulle va bra att ha" men skulle det verkligen de elle e det bara envishet te att man VILL ha den..
jag måste verkligen tänka mej för lite nu ska te gbg i helgen me så då går det ju en del pengar och sen ska jag leva på detta resten av månaden.. ni får säga till mej...

ska i alla fall bli jätte jätte kul att åka te gbg på fredag, har redan bokat biljetten :D jobbar på fredag men jag fick jenny te att stänga åt mej så jag hinner me tåget som går 18.58 så det e super hihi
det blir bowling och festande hela helgen har aldrig vart ute på nån krog/discotek i gbg såå det ska bli såå himla skoj och intresant hehe...


 
nu har jag lovat jenny att jag ska jobba timmar för henne i dec 26,29 och 30 väldigt nära efter jul och nästan vi nyår så kanske va dumt men hade ju inget planerat så sälen elle fjällen får nog vänta ett år te.. det e ju aldrig nån som kan planera nått ändå så det hade väl ändå skitit sig jaja.. kanske blir nyår i karlstad då :P...

imorse va mina ögon helt svullna sååg verkligen ut som jag inte hade sova på jätte länge..
och ni kan ju kanske lista ut varför :( plus att jag inte e såå van me att gå upp så tidigt.. det gav sig i alla fall te slut innan mari kom och bytte mej som tur va..


ska bli riktigt gött att få sova ut imorn börjar inte förrän två :) ska va på mic imorn.. och på onsdag kanske lollo kommer hit hon ska prata me han som hon ska hyra lägenheten av, hoppas det får då blir det nog bio :) vill se Mamma Mia den ska ju va bra och jag tror det e en Mikaela film hehe...
nu ska jag lägga mej framför tv tills idol börjar igen :)

puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0