fann det jag leta efter

Hej hej

idag har det vart en lagomt lugn dag.. kl 2 typ åkte jag ner te stan, kika lite i affärer men kände mej inte alls på shopping humör så det blev ingen ting köpt :/ kolla typ i alla affärer.. åkte hem vid 4 tiden, kände mej allmänt trött och nere för att jag inte hitta nått och en del annat men så skrev syrran att de va klara me pluggandet så hon ville ha me mej ner te stan och kika igen hehe.. och visst ville jag det nu har man ju smak råd me sej oxå suvveränt.. skulle in på systemet men hann tyvärr inte då det stängde kl 18 så vi tog första bästa bussen ut te bergvik och där va det ju öppet så då fick vi det vi skulle ha där sen käka vi på donken faktiskt ( fyy mej)... sen kolla vi i affäer, syrran hitta sej två tröjer på Gina och jag i sista minuten så hitta jag mej en klänning på H&M :D plus en ny bh och strumpbyxer... sååå nu e jag redo för fest på lördag :D blev skita nöjd, det e en svart liten klänning utan band och me en rosett i sidan sen köpte jag blommiga svarta strumpbyxer till de :) super hett :P längtar längtar tills lördan kommer bli så roligt

Imorn jobbar jag hela dagen ute på bergvik 9.45-18 hmm.. hoppas det blir en del folk så att dan går fort det e väldigt segt att stå där 8 timmar annars :/.. sen efter får vi se vad som händer om det blir nått valborgs firande eller inte..
för ett år sen på valborg så firade jag de me dessa tjejer :)



kommer du ihåg Emelie hehe?

Nu ska jag nog göra mej i ordning för natten, ingen sov morron imorn inte så lika bra att lägga sej

puss o go natt // mika






Kommentarer
Postat av: Emelie

shit jag kmr inte ihåg den kvällen. vad gjorde vi mer än att sitta där i parken ? :P

2009-04-29 @ 23:09:14
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja det är ju upp till dig!

God natt! puss

2009-04-30 @ 01:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0