fast and furious

Japp nu har man sett den me :) och den va riktigt bra GRYMT BRA :P... snygga killar och snygga bilar kan det bli bättre HAHA... den tycker jag ni ska se om ni inte sett den va ju värd pengarna absolut..



Vi va hela 9 st personer i biosalongen hehe :P filmen har ju gått några gånger förut så de flesta har väl sett den redan hehe.. men lite mysigt va det ju att vi va så få det gör inte mej nått :P
sen fick ju jag spela "hjälte" lite oxå efter reklamen i början så slockna hela duken och det blev svart, satt kanske där i 5 min men inget hände och ingen reste sej heller så jag fick ju gå ut och säga till och då fixa de det allt :P..

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0