Fredag

God morgon :)

idag e det 3 april och början på helgen =).. idag ska jag åka ner te bengtsfors på eftermiddan och träffa Ellenor och co :) blir nog en fika på kickis som alltid :P.. ska bli trevligt att träffa tjejerna igen va ett tag sen.
innan jag åker ner så blir det nog inte så mkt gjort ska va hemma i alla fall, om bara solen kunde komma fram snart så ska jag gå ut och ta mej en promenad :)...
och ikväll kommer väl Sandra hem så då kanske man åker dit en sväng och lämnar presenten...

ja dan kommer nog att gåå idag me hehe :P..


hitta en gammal midsommar bild på
Elin,Katrine,Annika,Erica och mej :)
de va tider de

Ni får ha en bra fredag
pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi aah :D



jo nu mår jag bättre :)



men matchen igåår var ju kanon den :D



Puss

2009-04-04 @ 09:46:41
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0