God Morgon

En underbar morgon, e inte så fint väder men glädjen att färjestad vann SM-GULDET igår har väl inte lagt sej riktigt än hehe :P...
 tänkte visa lite bilder från igår :D



   


kolla galningen på busstaket


det va skjukt mkt folk ute och vikket drag ni missa nått om ni inte va där



Idag ska jag jobba på mic 14-19 va meningen att jag skulle jobba på bergvik nu på förmiddan men då ville jenny byta så då tog jag hennes tid på mic...
innan blir det bara lungt ska diska kanske :P.. Syrran har redan åkt hon åker hem te skogen idag så blir själv hela helgen om jag nu stannar kvar men det lutar väl åt de.

Imorn kommer laget ner te torget me så då måste man ju dit och kika och fira gänget :D

puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0