Godmorgon tisdag

Hade lite sovmorron idag och låg ända te kl va nio hehe wow :P.. och när jag kom upp soppas sent blev jag lat istället och har inte orkat gått ut och gått min promenad :/ får gå ner te stan sen istället när jag börjar jobba.. 
Jag blev inte ledig idag som jag trodde, Tomas ringde igår kväll och fråga om jag kunde ta eftermiddan på Mic och det e ju klart mer pengar åt mej :P.. blir säkert att man får joba nått mer i veckan me :)
kan tänkte mej att det kommer blir rätt segt idag på mic ändå det va ganska bra på alla butiker igår så idag blir det nog lungt och på mic brukar det alltid va lugnast.

jag önska ju att det skulle regna på natten och igår kväll kom det allt regn HÄRLIGT jag vet inte om det regna hela natten men det regna i alla fall :D och nu e solen framme :)  precis som det ska va...

längtar te helgen :) då händer det mkt, jag vet inte än om jag ska jobba men det blir nog fredan jag jobbar i sånna fall och på lördag så e det motor mässa på LLA så då ska jag och lollo dra dit en stund och kika, Westberg e nämligen där och ställer ut me sin bil :) sen på lördag kväll/ eftermiddag så e det peronalfest på Blue moon bar :D ska blir riktigt roligt, premiär för mej att komma in där, jag har inte åldern inne än men vi e ju ett slutet sällskap så det e lungt hehe.. sen på söndan vet jag inte än om jag ska jobba, det e ju bra om jag får jobba me för det e i början utav månaden men det kanske inte e så himla rockit att jobba efter man vart ute och e bakfull men men det får vi se..
blir en fullspeckad helg i alla fall :D

Nu ska jag ta mej frukost och sätta mej vid tv en stund

puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0