Hejja Färjestad

Kollar ni oxå på hokeyn?? första perioden e slut nu och tyvärr leder HV71 nu me 1-0 men jag hoppas Färjestad kommer igen nu.. jag menar det e hemma matcher nu två ggr i rad och tar de båda e det GULD te Färjestad hur gött hade inte det vart :D
så hjälp till nu och hejja fram dem, det ska jag göra i alla fall





När kl va ca halv 3 skicka sandra ett sms att de va på väg te Karlstad så det va bara att göra sej i ordning och vid 3 typ så möttes vi upp och gick i affärer en massa hehe :P.. sandra hitta nya jeans,en tröja,parfym, lite smink och troser så hon stor handla hehe :P... jag hitta mej oxå en tröja faktiskt blev en piké tröja från Gina riktigt goo i like it. När kl närmade sej 6 så blev wassberg hungrig så de skulle åka te våxnäs och käka och tanka bilen så Sandra körde först hem mej i sin fina pärla hehe va folk kolla men jag säger inget om det för det skulle jag me gjort den e super fin nu :D

har nyss laga mat te mej och syrran det blev wok me nudlar.. kanske inte världens godaste men det funkar så nu har jag ju i alla fall mat låda tills imorn när jag ska jobba på bergvik 9.45-15.45 sen ringde cathrine, så nu ska jag ta hennes sista timme på duvan för hon va tvungen te att åka iväg och en timme extra tackar man inte nej till:P..
så lite jobb som jag har nu :(...
Träffa Helén idag me och inte vart som helst utan hon jobba på GIna så nu har hon fått jobb där oxå plus att hon jobbar nästan hel tid på scorett fick inte ihop det riktigt men jobbar hon där tycker ja jag kan få hennes tider på scorett eller vem har dem nu?????? 

ha en fortsatt trevlig tisdag :)
puss // mika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0