jag har vart otrogen...

.... och köpt ett par skor från Bergqvist skor hehe det kändes ju inte helt okey att köpa skor där när man jobbar på scorett men nu gjorde jag de i alla fall.. ett par skit snygg pumps och de kosta bara 400kr men jag har inte helt bestämt mej för om jag ska behålla dem de e lite stora men det går ju att fixa men de e oxå ganska höga och kan verkligen mikaela gå i det en hel kväll hehe ja jag har några dar till på mej att bestämma mej...

jobba ju på mic idag 14-19 va skit lungt i typ 3 timmar sen kom det lite folk ganska trögt man går där och trampar och jag märker direkt va ont jag får i ryggen när man står där förlänge me platta skor.. jäkla golv det kunde ju faktiskt va en matta bakom disken det hade ju underlättat lite, imorn får det bli några andra skor att ha på sig...

Imorn blir det upp tidigt tidigt har lite grejer som måste göras.. så ska sätta mej vid tv nu en stund sen lägger jag mej nog straxt jag blir så himla trött nu förtiden, tror jag kommit in i nån trötthets period börjar bli gammal haha :P..

puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0