Långfredan

God morgon

man hör på namnet att detta kommer bli en lång dag :/ men jag har lite att pyssla me som sagt måste städa städa städa... diska,dammsuga,röjja,skura,vattna blommor, tvätten mm sen måste jag ju ner te stan en sväng oxå och se om skorna e klara så jag kan få hem dem och Handla mat måste jag me göra.. 
Blir nog ingen utgång för mej idag men imorn ska vi ut :D
jag har vart riktigt sugen länge nu på att gå ut jag har inte vart ute sen vi va på scotts typ eller i alla fall inte druckit sen jag va där, stolt över mej själv hehe så jag e sugen helt klart på ett riktigt party :D

Nu måste jag börja nån stans annars får jag aldrig nån ting gjort :P..
puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0