Lördag

go morron :)

Nu känner jag mej riktigt pigg har sove som en stock hela natten :) jag har redan vart ute på en lite promenad, gick upp på berget här bakom mej och skit vikken fin utsikt och klipppr att man inte vart där förut va ju skit mysigt och fint jaja nu vet jag de i alla fall hehe :D nyss ringde Linda så hon skulle komma hit en stund :) kanske att hon får me sig Lollo oxå så ska väl gå och möte dem måste röjja upp här lite först ser ut som en bomb har slage ner..
sen får vi se vad vi hittar på under dan nån utgång för mej idag blir det inte i alla fall..


Lollo och Linda på nyår <3

Nu ska jag snart dra ut o möte dem ni får ha en fin dag
pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Emelie



Rösta gärna på mig som veckans blogg här http://magiskaminnen.blogg.se/2009/april/dom-nominerade-ar-2.html#comment



Kramkram

2009-04-18 @ 15:49:46
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0