Måndag 27/4

hej hej!!

har för typ kanske en halvtimme sen kommit hem efter jobbet.. jobba på bergvik idag 9.45-16.30 då Johanna kom och bytte av mej, halvtimme innan johanna kom va det full rulle i butiken alla skulle ha skor så jag hade kö och det e det inte ofta man har lite smått stressad men det gick bra som alltid hehe :) det e ju rolig oxå när det händer nån ting så det var va bra i kassan nu när jag gick va ganska hög budget idag så vi får väl se, men rullar folk in som det gjorde nu så går det nog fint fint :)

va gött att få komma ut i luften efter att ha stått där inne i värmen i 7 timmar.. det e ju sommar värme ute folk går liksom i shorts och linne, och alla träd e ju gröna REDAN helt sjukt kommer väl bli en torr sommar får hoppas på att det kommer lite regn snart även fast det e himla gött ute nu men det behövs.. det kan ju regna på natten :)

Nu i eftermiddag blir det bara lungt jag e helt slut så blir nog soffan snart hehe... imorn e jag ledig så vitt jag vet så vi får väl se vad som händer imorn :P.. inget planerat än så länge men nått hittar man väl alltid på :)

ni får ha en fortsatt bra måndag :)
pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0