mmm... marabo

Go kväll :)

har inte orkat satt mej vid datorn förrän nu, efter att jag kom hem så va jag vrålhungrig så jag stekte köttbullar och koka makaroner sen blev jag så slö efter maten så det fick bli soffan, så har kollar på Ugly Betty och Desperate nu :D

Börja jobba vid två då bytte jag av Tomas som jobba, hade vart väldigt lungt på förmiddan va inte så fagert i kassan när jag kom så jag kände direkt att detta kommer bli en lång dag. men jag hade fel det gick faktiskt ganska fort det va folk titt som tätt så det blev över förväntan mkt bra i kassan :) sen kom Johanna en sväng och va väl där me mej en halvtimme och tjöta :P.. efter jag hade slutat så mötte jag Helen och hennes mamma utanför mic och de erbjöd mej skjuts hem, bor ju ändå på samma ställe typ, det va ju snällt :)

Imorn e jag ledig om det inte blir nått hastigt att man får hoppa in, men på torsdag ska jag jobba på bergvik 9.45-18 så det e bra att jag e ledig imorn så jag e laddad på torsdag för en hel dag jobb :P..
har inget planerat imorn men jag ska nog ta mej en riktigt lång sovmorron det känns som det behövs, syrran åker tidigt imorn så jag får en lugn morron :)
Nu får det bli sängen e super trött..


saknar och längtar :P

puss o natti natti // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0