Onsdag 29/4

GOO FÖRMIDDA :D


Kl e redan 11 hihi men som jag sa igår så tog jag mej en lång sovmorron gick upp hlav 10 sen har jag vart ute och gått i ca en 30 min och nu har jag duschat :) ska snart börja me disken oxå sen får vi se vad som händer, går inte mina planer som planerat så ska jag ta mej en sväng ner te stan och möta upp lollo så ska vi gå lite i affärer och kolla om vi kan hitta nått till mej som jag kan ha på mej på lördag på personalfesten :) har ingen aning om vad jag ska ha på mej hmm...  man vill ju alltid ha nått nytt när det e nått, sån e jag i alla fall..

vad händer på valborg då??
jag ska ju i alla fall jobba först hela dan på bergvik men sen då efter?? brukar ju alltid va nått.. men vi får se, det kan ju hända att jag e helt slut efter jag ha jobbat så jag inte orkar gå ut eller göra nått..
Vad ska ni göra?



Nu väntar disken på mej så får nog sätta igång så jag får det gjort :)

pussar // mika





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0