Onsdag = Jobb

Uppe me tuppen e jag nu, har precis duschat ska snart ta mej frukost.. jobb som gäller idag :) gööööttt :p...

Färjestad vann igår efter förlängnigen fan va underbart hehe :) 3-2 blev det te Färjestad... Skulle va himla roligt om man satt på harrys eller nått ikväll och kolla på matchen för om de får GULD skulle det va skojsigt att sitta där nån som e på??? är säkerligen en del folk som e ute då

Trist väder idag det e tur jag jobbar då, det kanske blir bättre sen men nu e det jätte grått ute ser ut som det har regnat oxå, ja det kan ju inte va fint alla dar och regn det behäver vi ju me kanske :P... bara det inte stör mej så e det fine :)

Nu ska jag käka frukost sen ska jag göra mej i ordning..

pussar/ mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0