Playstation 2 + Singstar

Jaaaa nu äntligen e det mitt + ABBA skivan som jag fick till... va ett jäkla mas att få igång det bara, det ville sej ingen ting för mej, jag menar det ska väl inte var så svårt men te slut fick jag allt i den dumma scarten som jag trodde va för stor hehe men efter ett tag då gick de :D Tack madde såå nu har jag sutte och gått igenom alla låtar nästan det gick inte så jätte bra haha vill ha mer skiver får fjäska lite me mamma om hon kommer imorn ;)  skulle vilja ha disney oxå <3 
jag e i alla fall super glad att jag änteligen har skaffat mej det hehe :D det e ju så roligt om man e fler då och värsta bra förfesten grejen :P..



Jobb som gäller resten av veckan men har bara halv dagar så det kommer bara bli kul :) och gött me pengar fram för allt :P.. det behövs :)

snart e det färjan :D

pussar // mika

Kommentarer
Postat av: Totte

Kunde du inte köpt något annat än singstar...??;)

2009-04-14 @ 21:42:30
Postat av: Emelie

åååå nu måste du ha tjejkväll och vi ska sjunga som faan :D hihi

2009-04-15 @ 13:42:07
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0