Tisdag

God morgon!

vakna av en underbar morgon idag me så det va bara att kliva upp och ta på sej och ge sig ut, fick även me mej syrran idag på en promenad. Vi gick över te rud och gick runt Kyrkogrån, Linda hade inte vart där nån gång så fick ju visa henne Karlstads Största kyrkogård jag vet inte om det e det men det tror jag nog den e stor och det e väldigt fint där.. sen när vi kom hem så börja vi me att röjja undan och städa lite linda dammsög och jag diska och plocka lite och nu har vi vart nere me tvätten oxå så det e full rulle på Ulvsbygatan 27c :P...
Nu är jag dock själv hemma för hon skulle träffa Nina och de skulle interjuva nån.. gött att va sj men som vanligt stack hon ju från tvätten så ännu en gång får jag tvätta KUL....
Sandra kommer ju idag me vet inte när hon kommer men det e väl på eftermiddan efter hon slutat skolan.
så jag ska bara ta det lungt ska gå bort och slänga lite soper och tidningar mm sen oxå...
ut i solen me er nu :D

Puss // mika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0