Göteborg

Hej hej

tänkte updatrera lite :) är ju i götet nu hos madde och linda och nettan e oxå här :) jätte roligt att vi e allihop igen har verkligen saknat det ´<3.

idag e det party på schemat har redan vart ner te systemet och inhandlat det vi ska ha och det har allt slinkit ner två cider redan hehe :P.. snart ska vi äte GOD mat och sen blir det singstar för fulla muggar hehe så himla kul :D... kl 21 i kväll ska vi bowla sen blir det stan och party hela natten lååång hihi ska bli såå sjukt roligt´... är ju me de absolut bästa personerna nu <3

på måndag morgon 05.25 tror jag det va hehe i alla fall då nån gång då drar vi te CYPERN :D vi boka igår och vi fick det jätte billigt ska bli jätte spännande och jag måste ju medge att jag e nervös för flygresan.. har köpp öron proppar nu i alla fall så jag inte får lock i öronen vi strat och nedladning e ju sjukt känslig för det.. åååå ska bli såå himla kul och såå gött me värme :) UNDERBART '

fast nu e det fokos på ikväll och fan (ursäkta) va kul ´vi ska ha :D

nu e snart maten klar men vi kanske hörs innan jag dra men annars så vet nu ju vart jag håller till hihi :) ¨

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0