Härligt härligt

Va underbart på träningen idag, gick mkt bättre idag inte lika jobbigt men visst va det jobbigt oxå men hon som hade passet idag tog det lite lugnare faktiskt :) hon blev nog mest svett hihi :P..
Ny duschad nu och jag känner mej som en ny människa efter det goa passet hihi, har just drucke en kopp te och käka en macka :) ska snart inta sängen om det inte kommer nått bättre på tv...

Blev rättad av en kompis angående min agresivitet mot bilisten... vi som cykla, cykla ju över övergångstället och man ska ju LEDA cykeln över för att bilisten ska ha rätt att stanna MEN va tusan tycker ja då man ska inte köra som en dåra för det.. tycker fortfarande att gubben va en IDIOT och jag kommer inte ändra min åskit hehe.. men nu vet ju, jag som trodde jag viste hehe hur lagen va :P..
men det e väl så kör man bil hatar man cyklister och cyklar man hatar man bilister :P..

Mina fina iköp idag:

 klänning 1

 klänning 2
Älskar dem båda två såå söta och såå goa på :)

 min stora mysiga handuk :)

 converse dojjer, men jag e inte riktigt säkert på om jag ska ha dem vad tycker ni. tycker ni jag passar i converse va ärliga :)

Annars e jag mkt nöjd över mina köp :) det e så kul me nya kläder eller hur?? man står och hoppar typ av glädje när man tar på sej nått nytt som bara e mitt nu hehe om man tycker om det vill säga :P..

natti natti puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0