Landvetter

Go kväll

Nu är vi på landvetter.. tog flygbussen från stan 23.20 så nu har vi några timmar här på flygplatsen innan flyget går för det ska inte gå förrän 06.20 te möra men incheckningen e kl 04.. har hittat några sköna soffer här nu i alla fall så ska vi försöka sova lite var, nån får vakta väskorna och det blir jag nu, linda och nettan har redan snart somnat :) tyst blev det i alla fall ;)... jag kommer nog inte kunna sova nån ting inte bra i alla fall för jag e så spänd och lite nervig för flygturen men det kommer nog säkert att gå jätte bra :)..

kommer nog inte sitta vid nån dator i cypern så ni får hålla till godo tills jag kommer tebaka te sverige :)..

ska sätta mej och lösa lite korsord nu hehe så man sysselsätter sej me nått :)..
natti natti puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0