Lördag hela dagen

go morron :)

Jag e uppe me tuppen för här ska jobbas igen :P.. idag jobbar jag på mic 9.45-16, har vart bra me folk hela veckan på mic så vi får se hur det blir idag. hoppas på mkt i alla fall det behövs ju :)...  Johanna e på duvan och Cathrine e på bergvik.  Imorn e jag ledig skulle ju egenligen ha jobbat men nu skulle sussi ta den åt mej i stället så tar jag hennes nästa söndag för då skulle hon på kräftskiva och då förstår jag att hon inte vill ha den söndan kan ju va rätt seg efter en sån dag :P..
så imorn blir det te och städa och diska igen, jädra disk säger jag bara.. ge mej en disk maskin hehe fan va lat jag känner mej men det blir ju aldrig nått annat än fullt me disk JÄMT så fort man gör nån ting så e det fullt me en gång :/...
sen va det de då va man skulle göra mer, kanske att man skulle åka hemhem blir det inge mer jobb te veckan så känns det inte så roande och sitta här.. men jag får se...

Nu ska jag göra mig i ordning och klar för jobbet, ni får ha en bra lördag så länge hörs säkert senare när jag slutat jobba :)..

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0