Ny vecka nya möjligheter

Go morgon 

det e fint idag me ute :D fan va underbart lite mer moln kanske men solen skiner i alla fall och då e jag nöjd :).. va ute och gick en runda förut på 40 min nu har jag käkat frukost och alldeles strax ska jag börja me städnigen, Diska , Dammsuga, torka, röjja, sortera mm så jag har en hel del att göra...
Efter det ska jag ge mej ner te stan och lämna tebaks skorna jag låna me hem och prova, och byta te några andra hehe :P.. hoppas de blir bättre. sen ska jag även gå runt och kika lite ska bla ha en handuk hehe en stor goo handuk som jag ska ha me mej på resan, kanske skulle ta en sväng te IKEA e ju billigare där men det e så långt hehe sen har mitt buss kort gått ut så jag vet inte det får nog va, hemtex har väl :)... sen skulle jag behöva inhandla lite mat,  nästan tomt i mitt kylskåp nu :/ fast då skulle jag ju vilja ut te MAXI jaja det ger sej vart jag hamnar hehe då kan det ju bli IKEA me kanske...

Det närmar sej helgen mer och mer hehe :D KUUULLL ska bli så roligt att träffa tejerna igen och så ska vi Bowla hehe fan va kul de e speciellt nu när det va ett bra tag sen man spela det.. sen blir utgång :D vart vet jag inte men det ger sej det me hoppas på en kanonkväll  :D

Nu ska jag ställa mej vid disken och diska få det tråkigast gjort först :) ni får ha en fin måndag och jag önskar lycka till te alla som börjar på universitetet idag :)

pussar// mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0