Onsdag =

Jobb

jupp idag jobbar jag hela dan 9.45-13 mitt i city 14-19 duvan huset, usch vädret e riktigt riktigt pissit idag så det e väl kanske gott att jag jobbar då men just nu känns det som jag skulle kunna ligga kvar i sängen mkt längre va jobbigt att gå upp plus att jag sove as dåligt har haft sån magvärk, jag vet inte men det kanske kan bero på tacosen man käka igår :/.. nu känns det i alla fall bättre ska svälja några vitpepparkorn innan jag drar :P.. det brukar göra susen för magen :)..

Nu lämnar jag tebaka conversen, jag har sån beslutsångest så det e lika bra att jag inte tar dem jag menar converce kommer vi ju alltid att ha så de försvinner ju inte precis om jag skulle ändra mej..  sen tycker jag att ni e väldigt dåliga på att komentera släng gärna in nån rad ibland så blir jag gald :)

ska nog göra mej i ordning nu slappar alldeles för mkt och kl e snart dax att dra hehe men ni får ha en bra onsdag trots det risiga och ruggiga vädret..

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0