Söndag

God morgon

Jag vakna vid 7 som jag sa att jag skulle göra :/ men jag låg ändå kvar te kl va halv nio och halv sov typ hehe va skönt slippa tänka på att man MÅSTE upp..
Nu har jag diskat och röjt undan lite kläder och så för efter jag har slutat på duvan så kommer Lollo me hem hon ska ha företagspresentation för mej (träna) för sina alovera produkter.. jag ska inte ha nått tror jag i alla fall för det e alldeles för dyrt för mej..

Nu ska jag käka frukost hade kvar lite gröt från igår :) sen får jag väl snart göra meji ordning och cykla ner te stan,,, känns som det kan bli väldigt lungt idag eller såå har jag fel kanske blir jätte mkt det har ju trots allt vart lönehelg men en söndag tycker man väl ändå inte att folk går ut på så hehe jaja vi får se vad som händer..



pussar// mika

Kommentarer
Postat av: TOBBE

Hoppas du har sovit gott iaf :) hos oss idag är det målnigt, och jag kan gissa att det kommer spöregna om en liten stund :(

2009-08-02 @ 13:30:40
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0