tisdag 4 agu

go morron :)

Sitter och äter frukost nu känner att jag e väldigt seg jag borde egentligen göra mej i ordning för om en halvtimme kommer bussen :/ men de e inge kul att sminka sej hihi.. när man sminkar sej varje varje dag inprincip e det verkligen inge roligt det e bara jobbigt och stå och fektas me den jävla mascaran hehe eller hur?? men man måste ju för man vi ju inte gå ut som en spöke och för mej som står i butik kan jag vekligen inte va osminkad..

LÄNGTAR sååååå himla mkt hemhem nu.. saknar allt hemma familj,djur, natur allt allt allt ska bli underbart att få komma hemhem en sväng och träffa alla vänner :)..

Nu måste jag rotera så jag inte missar bussen :P..

pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Madde

Heej. Jag ska oxå på kräftkalaset fast jag ska ju inte in och käka då utan kommer efter de!! Ska bli såå kul att ses igen och festa.. :) Du får ringa någon dag när du ha tid om du vill.. :) Puss

2009-08-04 @ 20:21:17
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0