torsdag :)

Go morgon el förmidda kanske ;)

Underbart me lite sov morron idag det va väldigt skönt... har redan fått undan disken och gjort rent bänken va väldigt välbehövligt nu känns det riktigt bra, visst känns det nästan så att när bänken e ren så kvittar det andra typ ne men ni fattar e det rent känns det andra helt okey hehe :P.. då e allt rent typ.. ja kanske svårt att förstå men jag tycker lite så hehe så e så underbart att få bort disken så det blir rent på bänken :)
ska städa och röjja lite oxå innan jag drar te jobbet men jag blev sittandes här som vanligt hehe..  kika runt lite på facebook och då va det en kompis som hade gjort yearbooks yourself :P  rätt roligt så det har jag sutte me nu och näst intill asgarvat hehe :D

 

Här e två bilder  hehe :P

gå in själv och gör på er själva det fanns massa olika från 1950-2000 hehe



är lite halv grått trist väder idag kan ju hoppas att det blir finare kanske :) igår va det ju riktigt gött ute.. på min lusch igår så satt jag ute och sola tills jag åkte ut te bergvik hehe :D  ÄLSKAR SOL O VÄRME
Det här e ju min sista jobb vecka ska jobba några tider framöver i agu men sen i början på september VILL verkligen jag åka nån stans.. jag vet ju att jag inte kommer få nått jobb me en gång fast jag söker nu och sen så har jag pengar som jag skulle kunna lägga på en resa nu när jag jobbat så mkt i sommar.. skulle va underbart och att bara få komma bort nån vecka från nuet.. gör alltid gott... vill vill vill

får sluta drömma och börja städa i stället ;)
pussar // mika




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0