trött och ont i huvve

Huvvevärken kom nu helt plötsligt och det bara dunkar i hela huvve :/ skit jobbigt, har tatt en alvedon nu så jag hoppas att det blir bättre snart..  

På jobbet idag har det vart helt okey faktiskt :) det har förbättrats nu på mic så det går åt rätt håll och det e super bra :D... börja ju jobba kl 1 och när jag hade stått en timme typ så börja brandlarmet tjuta :/ fjärde gången jag e me om det nu när jag jobbat på mic.. snacka om känsligt larm men det e ju bra i och för sig.. det e sjukt bra ändå va folket töms fort ur mic när larmet går tar bara några få minuter och det e ju rätt mkt folk... när vi hade komme ut, satte jag mej på en bänk och tänkte att gud va gött att vila lite och solen sken oxå men ti fick ja satt kanske en halv minut så fick vi gå in igen...
har vart ganska seg i huvve hela dan och känt mej ganska trött.. mitt knä tar kål på mej visserligen e det mkt mkt bättre än va det har vart men jag blir så sur när jag inte klarar av vissa saker tex klättra i stegar ordentligt eller gå ner på huk ja lite av varje.. tar på krafterna vill att det ska bli bra me en gång hehe...
Nu ikväll har jag bara tatt det lungt, har åte och legat framför tv och bara latat mej vilat benet.. nog därför jag e så extremt trött nu, men imorn har jag sov morron igen :) börjar inte förrän halv fyra ute på bergvik,, underbart skönt, ska städa blev ju inte att jag städa idag ändå, jag fick undan disken men nått mer gjorde jag inte hehe jag skyller på knät igen men imorn så har jag ju en lång förmiddag ledigt så då ska jag nog hinna me och ha orken te att städa upp lite här :) ..

Vad händer i helgen??
jag ska jobba lördan, söndan skulle jag oxå ha jobbat men sussi ville att jag skulle jobba hennes söndag nästa söndag så då fick hon ta min söndag nu, det e ju så ovisst nu om hur det blir me jobb men så långt så hade vi kvar våra söndagar i alla fall...   jag skulle kunna gå ut på lördag, men jag vet inte, det känns inte som jag längre e aldrig ute nu förtiden men det kanske skulle va skoj me en riktig ute kväll i karlstad igen det va ju evigheter sen.. annars så blir det nog att jag åker hem te skogen, det lutar väl väldigt mkt åt det hehe.. vi får se vad som händer det e inte lördag än :P..

pussar // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0