underbara morgon

god morgon alla glada :)

Är sååå Härligt väder ute så jag tog faktiskt på mej och tog en morgon promenad det första när jag vakna :) va jätte varmt ute ju så får nog ge mej ut igen efter jag har åte frulle :) känns gött att få rört på sej lite me, har haft uppehåll ett bra tag nu.. egentligen skulle jag fylla på mitt kort på friskis så man får träna riktigt...

Har ju inga planer för idag förutom att jag ska hämta ut mina skor, skulle va gött att åka te bomsta och lägga sej hehe men .. jag får se vad som händer jag borde vika tvätten och städa lite men det e inge kul när det e såå fint ute.. men det får jag nog ta och hinna me idag ändå..
Nu sitter jag och äter gröt i alla fall :) hade kvar sen igår mums mums.. redig frukost ska det va :P..
vad ska ni göra idag??



usch usch jag får reda på mer och mer saker jag inte vill få reda på egentligen allt e bekräftat nu, även om jag hade det i tanke förut men nu e det skrivit på papper typ.. USCH jag hoppas verkligen inte det e såå och det ska jag banne mej ta reda på i helgen är det sååå måste det fan ta stopp blir ju äcklad :( och lite ledsen men mest äcklad och arg



Måste grönna ut nått jag ska göra idag..men det e såååå UNDERBART att bara va ledig känns lite overkligt, har liksom blitt en vana nu att gå te jobbet varje dag hehe.. men om en vecka så blir allt som vanigt igen och då blir det lite jobb igen :( tråkigt men sant vill verkligen hitta på nått då.. åka nån stans har ju tjänat ganska bra nu under sommarn plus mina skatte pengar som jag snart får hehe :P.. skulle sitte fint me en utlandsresa :D

pussar // mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0