Vilken Natt trallalala :)

Hej hej

Hemma från jobbet, har allt vart hemma ett tag nu me, va så himla hungrig när jag kom hem så jag gjorde mej havregryns gröt hehe plus att jag åt macka och drack te hehe me en gång så nu e jag mätt och nöjd så nu somnar jag nog gott :) Det va SJUKT segt på jobbet idag när jag kom va det inte alls mkt i kassan och så mkt mer blev det inte heller när jag stod där, va lite folk i hela bergvik men det har ju va jätte fint väder idag så man kan ju tänka sej vart alla ha vart sen plus att det e lill lördag.. uteserveringarna va proppfulla :) ser sååå himla mysigt ut, har inte vart på nån uteservering i sommar SKAMLIGT joo kanske en gång på dan men inte på kvällen när det e som mysigast har ju ingen att gå ut med så det e ju inte så lätt :(

Imorn e jag äntligen LEDIG hör och häpnad hehe :D ååå det ska bli såå underbart skönt slippa ha nått att passa upp te bara ta det lungt och kunna göra vad man vill.. har inget planerat för imorn men det känns skönt oxå får ta dan som den kommer helt enkelt :).. och det närmar sej helgen mer och mer hehe HÄRLIGT :D längtar som en tok hehe..

har en sak som jag vet jag ska göra imorn i alla fall och det e att jag ska hämta ut mina skor hos skomakarn, och det får jag verkligen inte glömma får skriva en lapp och lägga på bordet..  är sugen på Bio oxå har ju fortfarande inte sett den nya Harry potter och den vill man ju gärna se på bio för det har man ju gjort me alla andra harry potter filmer.. problemet e bara det som vanligt vem man ska gå me :/.. det e ju inge kul att gå själv...

om ni undrar över min rubrik så e det för att jag lyssnar på den låten vilken natt me scotts hehe.. e så dålig på att komma på rubriker...

Pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0