Villl sååå mkt

Go morgon :)

Är jätte fint väder ute, klar blå himmel och solen skiner men det e inte mer än 15 grader ute :/ snacka om att hösten e här redan.. ska ju va sommar i alla fall agu ut.. Parta me Madde förut e alltid lika trevligt att prata me henne :)  sen har jag käka frukost och så, ska snart börja städa lite sen måste jag hoppa in i duschen oxå...  usch vikken natt jag haft mitt jävla knä jag kan inte ligga som jag vill :( gör ont.. idag ska jag försöka böjja och träna det jätte mkt för jag e redan trött på eländet...

Längtar ner te Gbg näst nästa helg :) ska bli riktigt roligt.. och att nettan ska me kul kul... nu e vi alla fyra igen :) har man ju saknat rätt mkt.. Jag, Madde, Linda och Nettan <3 vi ska bowla bla sen blir det utgång och säkert en del springing i affärer ja det blir en hel helg i götet i alla fall mkt trevligt :D
kanske kanske oxå att det blir en resa på söndan där me hehe... inget klart men Linda och nettan hade pratat om att åka te landvetter och ta första bästa sista miuten resan och dra nån stans och då hänger jag självklart på så som jag har tjatat om att åka utomlands hehe.. skulle ju va super kul så jag hoppas att det blir så fan va HÄRLIGT, synd bara att inte madde kan hänga me för fan va kul vi fyra skulle haft..



Börjar 15.30 idag så nu ska jag börja städa så jag e klar innan jag åker ut te bergvik

pussar// mika



Kommentarer
Postat av: Madde

Naw söt du är, alltid lika kul att prata med dig med. hoppas såå för din skull att ni åker utomlands även om inte jag kan hänga på.. Nu har jag varit på bartömmning här i långed med Larsson hihi va skojj.. :) Men nu ska jag ta och sova.. :) Puss

2009-08-15 @ 01:36:21
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0