091230

Hej

Nu va det ett bra tag sen jag skrev men har som sagt tillbringat min jul och mellandagarna i skogen me familj och vänner och inte haft nån ork eller tid te att sitta vid datorn men nu e jag uppe i karlstad igen och ska fira in det nya året :D

Det blir lite långt om jag ska summera alla dagarna som jag har vart hemma i skogen men jag har haft det jätte bra och det e JÄTTE mkt snö och kallt såååå fint i love :D julafton va vi hos min kusin i hennes hus jätte fint och jätte trevligt :D.. har fått så många fina klappar att jag nästan skäms lite hehe bortskämt kan man ju säga :/.. 
sen har det rullat på och man har käkat julmat varje dag hehe typ träffat kompisar och vart på de snöiga vägarna och slirat hehe..

Imorn e det ju nyårsafton :) har samlat nya krafter nu och välkomnar det nya året me stora armar hoppas verkligen det kommer bli ett bra och händelserikt år :D.. imorn direkt när jag vaknar e det bara att klä på sej varmt och ge sej ut i kylan hem till jessika där tjejerna är :) så blir där hela dagen och kvällen/natten kommer bli jätte trevligt, smörgåstårta tex mums mums :P...
vad ska ni hitta på imorn för att fira in det nya året 2010 ??

Nu ska jag läsa lite sen blir det sängen

natti natti


//mika


Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv; ja vår tid kommer nog snart ;) Okej låter härligt det. Julen va kanon här med, massa mys ;)

2009-12-30 @ 22:33:07
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

låter roligt de! Ha en kanonkväll! Gott nytt år sötnos! =)

2009-12-31 @ 13:29:54
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0