2:a advent

Hej

det blir jätte dålig uppdatering nu när jag e hemma hos mina föräldrar men jag skuyller på att vi inte har nått bredband och att datorn e såå himla seeg..

Igår va jag i alla fall på julmarknad hela dan och sålde havreneker :) jag och syrran sen åkte syrran på julbord så då vad det jag och mamma, men det gick väldigt bra fick sålt över 60 st :) så det va full rulle va mkt folk och många fina grejjer som såldes men jag köpte ingen ting för har inte råd det e ju ganska dyrt me handverk... det tråkiga va ju att det inte direkt va nån julstämming det regna typ hela dan :(..  kvällen blev lugn kolla på dansbandskampen hehe och käka gott :)..

Idag ska vi te lennertsfors och fira morbror som fyller hela 60 år redan hehe fort det går, ska bli roligt :) sen tårta och såå hihi gott :P..

imorn ska jag ÄNTLIGEN te läkarn och få bort odågan :D åker tidigt på morron jag och pappa..

Ne nu ska jag börja göra mej i ordning för kalaset :)..

ni får ha en fin 2:a advent :)

puss//MIKA


Kommentarer
Postat av: Andréa

Hej! Allt bra idag?? :)

2009-12-08 @ 18:38:13
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0