Coyote Ugly

Hej

Har faktiskt inte haft orken te att skiva så mkt i bloggen idag fastän jag vart hemma hela dagen, har städat lägenheten i alla fall dammsugat och diskat sen har jag ju oxå tvättat, gött att de e gjort men imorn tror jag nog att jag får gå ut lite och umgås me folk hehe... har oxå bakat upp det sista av pepparkaksdegen :) men annars så har jag inte gjort så mkt vart en väldigt slapp och ganska så tråkig dag men söndagar e aldrig specielt roliga..

Nu har jag låge i soffan och kollat på coyote Ulgy älskar den filmen, det e en sån film man kan se hur många gånger som helst utan att man tröttnar :)..



börjar bli riktigt trött nu så det dröjjer nog inte länge förrän jag lägger mej :P.. imorn e det en ny vecka och bara tre dagar kvar te jul :D HÄRLIGT

puss o natti natti // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0