Dan före dan före doppar dan ;)

Go morgon :)

Igår eftermiddag/kväll hade jag jätte trevligt me mina tjejer :) Gick hem te Nina först sen tog vi bussen till Jessika där oxå Hanna va :D drack te och tjöta kolla på färjan hehe och Nina hade me sitt nagelkitt så vi tre fick alla fina naglar :) hon e så duktig.. sen färga nina även slinger på jessika :).. hade jätte trevligt och när kl va 22 så gick jag och Nina hem, fick gå hela vägen för hade kollat fel på busstidtabellen så missa bussen :/ men det e så fint och härligt ute på kvällen här i karlstad så det gjorde inte så mkt sen spara vi ju lite pengar :P..


så här fina naglar fick jag denna gången :)

Gud va jag längtar hem nu vill bara ha JUL, alla åker hem idag typ och här sitter jag och ska jobba imorn ända te kl 20 på kväll JIPPI :/ hoppas det går fort det e bra att jag får jobba men man får ju skit tider när man e extra som jag :(.. tänk att bli fastanställd nån stans det skulle va guld värt..

Idag ska jag väl inte göra så mkt har inte ens vart ute på en morgon promenad idag har sånna fruktansvärda skavsår på fötterna så de får läka lite så går jag en lång promenad imorn istället.. jag ska väl packa lite idag för hemresan sen måste jag diska och så men så mkt mer blir det nog inte..

vad ska ni göra idag??

Kommentarer
Postat av: Natalie

jätte fina naglar :) har gått på stan och haft en liten middag här hemma. Gjort naglarna själv? kram

2009-12-30 @ 22:57:59
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0