dan före doppardan =)

God morgon :)

Idag åker jag hem till mitt kära torrskog :D gud va jag LÄNGTAR men först blir det jobb på mic 14-20 hmm :/.. kunde lika väl ha skippat det känner jag för det gör inte så mkt ändå sen känns det som de inte vill ha mej där
:(..
kan bli jäkligt stressigt idag oxå det e dan för julafton och folk e alltid ute i sista minuten när det gäller julklappar :/.. själv skulle jag aldrig ge mej ut i julruschen dan för julafton.. 
hade en diskution me en vän igår och det e konstigt va jobbet kan påverka en känslomässigt jag e ganska sååå sur och väldigt lessen känner mig absolut orättvist behandlad, jag kan verkligen inte förstå vad som har hänt för det va så himla bra förut men nu e allt bara skit, jag kan gråta mej te sömn tänker på det 24/7 jag hoppas verkligen att det blir en förändring snart jag orkar ju fan inte längre det bryter ner mej totalt även om det kan va svårt att förstå det e ju bara ett jobb.. jag lever som en fattig mus just nu har inte råd te att handla så riktiga middagarn finns typ inte äter smörgåsar utan smör kan inte unna mej själv nånting för på kontot står det noll.. får inte hjälp av nån arbetsförmedling jag får inte ut ett öre i månad typ..det finns inge jobb att få i dessa tider har nog sökt överallt.. det e fruktansvärt :(

Så det ska bli så himla skönt att få komma hem te skogen och samla nya krafter och träffa personer som uppskattar mej <3

har vart ute på en rask promenad nu på möra i 40 min sen lite träning på det så det får nog bli en snabb dusch innan man gör sej i ordning men skänt va det nu får jag plats me lite mer julmat hehe :P.. Mamma o pappa ska va påväg upp :) så åker hem direkt efter jag har slutat, skönt att slippa ta bussen sen för den delen har jag inte råd heller.. 

ska hoppa in i duschen nu så jag e färdig när de kommer måste in på systemet innan jag börjar :).. 
 
det här blir nog det sista inlägget på ett tag för kommer inte vilja sitta vid datorn när jag e hemma får se när jag kommer upp igen men ni får ha en riktigt GOD JUL

pussar// MIKAELA


Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

Usch vet hur det är att inte ha några pengar. Det är fruktansvärt påfrestande. Men en dag kommer det nog även jobb till oss ;) Hoppas du får en jätte härlig jul! Kramar

2009-12-23 @ 14:53:37
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: ida myrin ♥

God jul! :)

2009-12-24 @ 13:16:12
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0