Dumma väder :(

Go morgon :)

usch vaknat upp te ett grått och trist milt väder :( så jäkla tråkigt det va ju så fint igår kväll snöa ju jätte mkt och så va det kallt men nu e allt borta och det e bara blött ute :(.. när jag va liten så minns jag att vi hade snö nästan hela dec och mkt oxå för den delen men nu har vi knappt snö på julafton det e sååååå tråkigt :(.... skulle vilja te sälen men nu får jag nog hejda mej lite hehe jag har inte hur mkt pengar som helst :P har ju faktiskt bokat riga resan nu som ska bli såååååååå ROLIGT :D...

Idag åker jag hem te skogarna i dalsland :) ska faktiskt bli väldigt skönt, träffa familjen och mina katter självklart som jag saknar varje dag :) min frasse bus <3.. åker tåg te Åmål 15.59 så kommer mamma och möter mej där sen kommer oxå Syrran o patrik från andra hållet gbg så då kommer de oxåme hem myspys :D...

ska packa blir nog hemhemma typ till torsdan eller nått nästa vecka skulle jag tro för mån o tis ska jag ju på olika läkar besök sen vill nog mormor ha hjälp hemma och sen handla så då får man ju ställa upp :)..
ska brja diska nu först i alla fall innan jag börjar me nått annat..


hehe snart e man på en kryssning igen :D yeah men såhär fint väder som vi hade då lär vi nog inte ha i januari :P..


Kommentarer
Postat av: Carro

svar:godmorgon :)

2009-12-04 @ 10:14:44
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: A.C

haha--naww~~

du jobbar ju inte.. dt e df..men vf vaknar du så tidigt då`` ag skulle ha sovit lääänge:p

2009-12-04 @ 11:59:41
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0