glöggkväll

Go morgon :)

jag e redan vaken för jag kunde inte sova låg bara och vred mej och tät i näsan e jag me så det va lika bra att gå upp, det e lite små mörkt ute fortfarande och ganska kallt... så idag skippa jag faktiskt promenaden.

Igår va jag ju te Helen på glöggkväll me några av jobbarkompisarna :) det va jätte trevligt och mysigt fick smaka på många goda glögger, kl va 00 innan vi kom där ifrån hehe då tog jag och Johanna följe hem sen va det direkt i säng va as trött.. det e såå trevligt me sånna kvällar bara umgås och tjöta hehe och Helen va en jätte bra värd :)..

Idag ska jag faktiskt ut te Bergvik och jobba :D ska jobba me Cathrine, idag e det öppet 9-21 på bergvik helt galet så det blir säkerligen mkt folk men jag börjar inte förrän 12 och går te kl 18 typ det beror på hur det ser ut om det e mkt folk eller inte..  det känns ändå nästan som det e kört för min del på scorett me jobb för jag jobbar aldrig typ och de tar in Johanna om det e nått istället för mej men det e ju chefens val.. lite synd tycker jag bara för jag behöver ju verkligen pengarna, får verkligen hoppas att det löser sej te året me jobb och såå..

Nu ska jag röjja upp lite här innan jag ska göra mej i ordning för jobbet..

det blev inga bilder igår från glöggkvällen glömde helt bort det sen gillar ju inte mina arbetskamrater att va me på bild så ja det va la lika bra hehe..

puss//MIKA



Kommentarer
Postat av: julia

tack desamma söta du :)_

2009-12-19 @ 20:37:51
URL: http://juliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0