köttgryta me ris :)

Hej hej

Nu e jag klar me tvätten, tog lite längre tid än vad jag trodde men det var för att en maskin va trasig :/ så då gick det ju inte lika fort för det men men nu e det klart i alla fall och det e gött att ha fått allt rent :)..

Nu håller jag på och lagar mat, tog upp älgköttet så nu håller jag på och göra en kött gryta mums mums :D va längesen och älgkött e ju såå himla gott..

Efter maten ska jag ta mej en promenad ner te ica och panta alla flasker och burkar har en del hehe sen får jag gå och slänga skräp oxå..

Vädret idag har vart helt underbart men jag har inte vart ute så jätte mkt va ute en sväng men det va svin kall.. nu håller solen på att gå ner snart :( tråkigt dagarna blir så extremt korta.

vet inte vad som händer ikväll än hon har inte hört av sej men det ger sig väl annars får det bli en lugn hemma kväll tror jag :)

Nu ska jag käka :)

PUSS//MIKA

Kommentarer
Postat av: A.C

japp, hon har slösat mig mkt bensin pengar nu:p haha..~~



naww..men du sa du hr sökt några ju..gick dt inte bra då?:S

2009-12-01 @ 14:41:17
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0