ny putsad :P

Hej

usch nu har jag vart dålig och inte skrivit på länge ursäkta mej men det har vart fullt upp sen får jag medge att det går trögt att gå och sätta sej vid denna sega datorn hehe..

I måndags
va jag i alla fall iväg te bäckefors te sjukhuset och fick bort min odåga, gjorde fruktansvärt ont men nu e det gjort i alla fall och den e borta :).. tårarna rann för fullt men jag sa inget det va bara att härda ut smärtan.. stygnen ska tas om en vecka så just nu ser jag ut som en igelkott i näsa hehe..

tisdags
då va jag ner te Bengtsfors och gick på astmakontroll det gick bra men resultaten visa på att det va lite sämre :( men jag tror jag vet varför.. sen va jag inne och handla mat te mormor sen åkte jag vidare hem te dem där jag va hela dan typ. på kväll när mamma kom hem så baka vi bullar :D skulle bli lussebullar men vi hade inga russin så det blev kanelbullar istället :)

idag
sov jag ganska länge och när jag kom ner i köket så va mamma i full gång me att baka bröd :) sen gjorde vi även pepparkaksdeg :) ska ha mej upp imorn mums mums <3 sen har jag väl inte gjort så mkt, tog upp det gamla super nintendot från garaget så har spelat ganska mkt tv-spel då men hehe.. mamma har åkt på luciafirande me barnen på dagis nu, kvällen blir nog lugn som vanligt, imorn bitti åker jag hem te karlstad :D

såg ni förresten säsongsavslutningen av desperate igår??? sååå himla bra och äntligen kanske de får fason på kathrine som e helt knäpp i huvve hehe.. vill se nästa avsnitt NU...

Svarar på alla era kommentarer när jag kommer upp te min dator där det går mkt snabbare :)..

Ni får ha en fortsatt fin kväll :)
PUSS MIKA


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Okej :D Här är det bara bra!

Vad snäll din katt i headern ser ut.. har aldrig tänkt på det förr! :)

2009-12-10 @ 16:42:24
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Josse

ja, sj? =) tack!

förresten ska vi lägga till varandra på bloglovin? =)

2009-12-10 @ 16:59:13
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: julia

tack så jättemkt sötgumman :D

2009-12-10 @ 17:27:39
URL: http://juliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0