Partybåt bokad!

Hej eller go kväll

börjar bli sent nu hehe :P.. men det va inte längesen jag kom hem för har vart hos jessika hela eftermiddan så e ju tvungen att sitta här en stund innan jag lägger mej :P..  har spelat jätte mkt mario hehe sen har vi oxå planerat resan te riga :P.. och nu e båten och allt bokat och betalt :D hehe det händer verkligen :P ska bli såååå himla kul, det e Jag, Madde, Jessika och Hanna som ska åka.. resan e 30 jan till 1 feb sthlm-riga-sthlm :D..

sen så kolla vi ju självklart på GLEE :) tvinga jessi att kolla hehe men jag tror hon gilla det ;) och eftersom det har blitt som en liten tradition att jag lagt upp dagens låt från avsnittet så ska ni självklart få det idag oxå :)



hehe fatta va vi skratta :D men tycker det e jätte bra skulle vilja ha videon när hela fotbollslaget dansar men hitta inget bra klipp tyvärr.. men ni som kollat vet va jag menar :P..

ne usch nu e kl riktigt mkt så det får nog bli sängen nu, upp och packa imorn för hemresa mot skogen :P..

natti natti sov så gott puss// MIKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0