Please Remember

Hej

Min dag har vart ganska så lugn, tog mej en tur ner te stan och kolla lite :) hitta två jätte snygga flanellskjortor på MQ men de va inte så jätte billiga :/ den ena kosta 800 men den va skit snygg VILL HA kanske får persentkort i julklapp hihi då hänger den snart i min garderob hehe :P.. va på stan två timmar typ sen åkte jag hem och laga te lite mat :) fick lite sällskap och nu snart ska jag te Nina och vi ska te Jessika och kolla på film :D mys pys hihi..

Längtar verkligen efter jul nu och mellandagarna :) träffa alla goa vänner i bengtsfors igen och va me familjen o släkten UNDERBART <3

bjuder på en fin låt :)



blev lite leann rimes frälst igår efter man hade kollat på coyote ugly hehe :) hon e super duktigt och denna låten e jätte fin <3

ska göra mej klar nu och sticka te Nina snart :)

puss // MIKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0