The playtones

Hej hej

Orka inte sätta mej vid datorn när jag kom hem från jobbet, slängde i mej lite mat sen har jag sutte vid tv :P.. dagen på jobbet har vart bra i alla fall, det va riktigt roligt att få jobba igen, har faktiskt saknat det att stå bland skorna och sörva kunder hihi. det va jag och Cathrine som jobba sen på eftermiddan kom Johanna. Va riktigt mkt folk i rusch kan jag ju säga ute på parkeringen va det kaos men det e roligt mer att göra ;) ... jobba 12-18 sen blev det bussen direkt hem helt slut..

Nu har jag sutte och kollat på dansbandskampen hehe :P.. och som ni kanske förstår på rubriken så va det the playtones som vann årets bästa dansband :) tycker dem va värdliga vinnare, Nya i gemet som man säger i alla fall för dem flesta såå det tyckte jag va riktigt roligt och jag diggar dem oxå goa gubbar haha :P..


STORT GRATTIS!!!!

Nu får det nog snart bli sängen för mej e ganska trött och helt slut i kroppen, imorn e det söndag, fort helgen e över asså.. 

puss o natti natti // MIKA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0